Overslaan en naar de inhoud gaan

V&D is back: online warenhuis VD.nl woensdag live

De initiatiefnemers: 'We richten ons op de interessegebieden van de actieve 40+’ers, zoals reizen, hobby’s, gezondheid, wonen en mode.'
Miniatuurvoorbeeld
© vd.nl
Miniatuurvoorbeeld
© vd.nl

V&D is woensdag teruggekeerd als online warenhuis VD.nl. De webwinkel richt zich op de interessegebieden van de actieve 40+’ers, zoals reizen, hobby’s, gezondheid, wonen, tuin en mode.

related partner content for mobile comes here

De warenhuisketen V&D werd eind 2015 failliet verklaard. De merkrechten van V&D zijn sinds 2016 in handen van de ondernemers Roland Kahn, Jaco Scheffers en Ronald van Zetten (oud-topman HEMA). De verantwoordelijke directeur is Alexander van Slooten.

Vriendschap

De nieuwe webshop opent op de homepage met de tekst: 'Echte vriendschap is... elkaar jaren niet zien, maar als je elkaar dan ziet, is het zoals vanouds.'

V&D heeft de ambitie om een vervolg te geven aan de rijke historie van Vroom & Dreesmann. Op termijn zullen succesvolle merken uit het verleden weer een rol gaan spelen (Liv, Soho, Prijzencircus).

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Cees

it is so very nice

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in