V&D is back: online warenhuis VD.nl woensdag live


V&D is woensdag teruggekeerd als online warenhuis VD.nl. De webwinkel richt zich op de interessegebieden van de actieve 40+’ers, zoals reizen, hobby’s, gezondheid, wonen, tuin en mode.
De warenhuisketen V&D werd eind 2015 failliet verklaard. De merkrechten van V&D zijn sinds 2016 in handen van de ondernemers Roland Kahn, Jaco Scheffers en Ronald van Zetten (oud-topman HEMA). De verantwoordelijke directeur is Alexander van Slooten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVriendschap
De nieuwe webshop opent op de homepage met de tekst: 'Echte vriendschap is... elkaar jaren niet zien, maar als je elkaar dan ziet, is het zoals vanouds.'
V&D heeft de ambitie om een vervolg te geven aan de rijke historie van Vroom & Dreesmann. Op termijn zullen succesvolle merken uit het verleden weer een rol gaan spelen (Liv, Soho, Prijzencircus).
Bron: ANP
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidit is so very nice