ACHTUNG! mcgarrybowen ontwikkelde Into the Frame: routes speciaal voor Porsche-rijders, waar ze op een fotogeniek punt tijdens de route automatisch worden gefotografeerd. Ze kunnen de foto ophalen in een van de acht Porsche-centra en de afbeelding wordt automatisch opgenomen in het boek ‘Into the Frame’.
Rijplezier met een Porsche
'Hoewel sommige nieuwsberichten over een Porsche als investeringsobject anders doen vermoeden, is het in onze ogen het allerbelangrijkste dat eigenaren van een klassieke Porsche rijplezier beleven aan hun auto', zegt Jasper Koek van Porsche Nederland. Dat was ook het startpunt voor Achtung! mcgarrybowen. Zij gingen op zoek naar een manier om de klassieke Porsche uit de garage te krijgen. 'Dat lukt door speciaal geselecteerde routes te combineren met een bijzonder incentive: een foto die je niet zelf van je Porsche kunt maken.'
Tijdens de actie werken Porsch en Achtung! mcgarrybowen samen met autofotograaf David de Jong. De Jong: 'Als fotograaf ben je continu bezig om de optimale instellingen te vinden voor het perfecte shot. Met de geautomatiseerde opstelling geef ik dat uit handen. Dat is best spannend. De techniek en de Porsche-rijder bepalen hoe het eindresultaat eruit komt te zien, maar mijn naam komt er wel onder te staan. Dan wil je wel dat het echt goed wordt.'
Van 8 april tot en met 28 mei zijn de routes te vinden op www.intotheframe.nl.
Credits:
Marketing Manager: Ingrid Oudejans
Product Marketing: Jan-Pieter Doove
Creative Director: Mervyn ten Dam
Concept: Jasper Janssen & Niklas Kristensen
Strategy: Boris Nihom
UX design: Joris Feitz
Visual design: Roy van Dijk & Scott Kooken
Producer: Johan de Meijer & Nikki Haighton
Photography: David de Jong
Film Production: Oxford House
Director: Sjors Baarveld
Licht & Geluid: Thom Loohuis
D.O.P.: Job van Bijsteren
Producer: Davide Janssen
Sounddesign: Soundsright
Development: Egotribe
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!