ZenithOptimedia mediabureau van het jaar

ZenithOptimedia werd gisteravond tijdens de uitreiking van de AMMA-awards in de Beurs van Berlage uitgeroepen tot mediabureau van het jaar 2007.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het bureau versloeg de andere genomineerde, Initiative. Media-adverteerder van het jaar werd Rabobank. Exploitant van het jaar werd JCDecaux. Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) kreeg voor het tweede achtereenvolgende jaar (en voor de derde keer) de Carl Lipp-prijs als mediavertegenwoordiger van het jaar.

De andere winnaars: Beste Media-/Middelenstrategie: Axe Bomchickawahwah, MindShare

Beste Mediastunt: Etcetera nieuwjaarskaart, dit jaar van Elfstedenijs, Etcetera

Beste Monomedia-inzet: Grolsch Llowlog; de grootste live weblog aller tijden, Initiative

YIM Mediatalent van het jaar: David Barens,

Hans du Chatinier-prijs voor professionals: NOM print monitor, Stichting NOM/Intomart GfK en Blue Delphi van Kobalt

Hans du Chatinier-prijs voor studenten: ‘Retail digital signage: does it really add something to a retail store?’ door Joris Oomen (RSM Erasmus University).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie