Het bureau versloeg de andere genomineerde, Initiative. Media-adverteerder van het jaar werd Rabobank. Exploitant van het jaar werd JCDecaux. Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) kreeg voor het tweede achtereenvolgende jaar (en voor de derde keer) de Carl Lipp-prijs als mediavertegenwoordiger van het jaar.
De andere winnaars: Beste Media-/Middelenstrategie: Axe Bomchickawahwah, MindShare
Beste Mediastunt: Etcetera nieuwjaarskaart, dit jaar van Elfstedenijs, Etcetera
Beste Monomedia-inzet: Grolsch Llowlog; de grootste live weblog aller tijden, Initiative
YIM Mediatalent van het jaar: David Barens, Neo@Ogilvy
Hans du Chatinier-prijs voor professionals: NOM print monitor, Stichting NOM/Intomart GfK en Blue Delphi van Kobalt
Hans du Chatinier-prijs voor studenten: ‘Retail digital signage: does it really add something to a retail store?’ door Joris Oomen (RSM Erasmus University).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!