The Social Hub haalt Trix van der Vleuten binnen als nieuwe CMO

Ze is afkomstig van Versuni en moet de ‘groeistrategie versterken’. Ze komt aan hoofd te staan van nieuw team voor marketing en performance.

Trix van der Vleuten met het kinderboek May for President van haar hand. Dit verscheen in september van dit jaar

The Social Hub heeft Trix van der Vleuten aangesteld als chief marketing officer. Haar benoeming is onderdeel van een bredere herstructurering van The Social Hub. Daarvoor is een nieuw Marketing & Performance Leadership Team opgezet

The Social Hub noemt zichzelf een hybride hospitality-concept en biedt onder die noemer onder meer huisvesting voor langere periodes aan studenten en digital nomads, en hotelkamers voor toeristen en zakenreizigers. Ook stelt het coworking-ruimtes beschikbaar en organiseert het evenementen. Het heeft inmiddels meer dan 10.000 kamers en ruim 1.000 medewerkers. Het is B Corp-gecertificeerd.

Hoger plan

Met het nieuwe marketing- en performanceteam wil The Social Hub de kwaliteit van de marketing- en commerciële strategieën naar een hoger plan tillen. Dat alles met als doel om te zorgen voor verdere groei van de onderneming.

In september werden voor het team al Anne Koning, voorheen Netflix, en Nathalie Wilson, eerder werkzaam bij CWT, aangetrokken. Naast hen maakt voormalig Edelman-director Daniel Hernández Lyon deel uit van het team, dat nog wordt uitgebreid met een nieuwe commercial director.

Van der Vleuten gaat als CMO de groep leiden, een ‘unieke kans’ vindt ze gezien de snelle groei en ‘het enorme potentieel van The Social Hub’. Het is een nieuwe stap in haar bijna twintigjarige loopbaan, waarin ze werkte voor merken KFC, KraftHeinz, FrieslandCampina, SABMiller, PepsiCo en Versuni, voorheen bekend als Philips Domestic Appliances, de huishoudelijke apparatendivisie van Philips.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie