DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, heeft Luuk Ros aangesteld als teamlead content & community. Ros was hiervoor werkzaam als Manager Merk & Media bij NIMA en hoofdredacteur bij Marketingfacts.
Ros gaat per 1 januari aan de slag als lead van team content & community bij DDMA. Hier gaat hij leiding geven aan het team dat verantwoordelijk is voor onder meer events, onderzoek, educatie en content.
Ros heeft een ruime ervaring als hoofdredacteur in de marketingsector. Zo was hij bijna zes jaar hoofdredacteur bij Marketingfacts en was hij in die rol aangesloten bij NIMA, de beroepsvereniging en het opleidingsinstituut in onze sector. Ook was hij hoofdredacteur van MarketingTribune en Tijdschrift voor Marketing.
Luuk Ros: ‘Bij DDMA draait alles om de ethische, innovatieve en impactvolle inzet van data, en dat sluit aan bij mijn fascinatie voor de wisselwerking tussen technologie, marketing en maatschappij. DDMA is de omgeving waarin strategische diepgang en maatschappelijke relevantie hand in hand gaan – een combinatie die me inspireert en motiveert.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!