Er is een multimediale campagne ontwikkeld rondom de pay-off van Shoestring: ‘Hoe vér kun je gaan’? De campagne is in samenwerking met M2Media ontwikkeld en wordt ingezet op de platformen van TLC, Comedy Central, Discovery Channel en National Geograpic Channel.
Shoestring richt zich met deze campagne op zowel mannelijke als vrouwelijke singles én koppels tussen de 25 en 34 jaar. Deze doelgroep staat aan het ‘begin’ van hun carrière en is ‘young at heart’. Ze hebben een passie voor reizen, natuur en cultuur en zijn avontuurlijk en energiek.
De campagne bestaat uit drie onderdelen: een spotcampagne, programmasponsoring, alsmede een on air en online activatiecampagne.
Kijkers wordt gevraagd hoe ver zij willen gaan voor een droomreis met Shoestring. De deelnemers worden via tv, prerolls en sociale media (Facebook en Twitter) van Comedy Central, Discovery Channel, National Geograpic Channel en TLC, opgeroepen om naar een speciale microsite te gaan. Om zoveel mogelijk deelnemers te verkrijgen, is het deelnamemechanisme laagdrempelig gehouden: de motivatie kan zowel schriftelijk, als via foto of video.
Nico Hilhorst van M2Media licht toe: ‘Naar aanleiding van de uitdagende briefing van Shoestring zijn we op zoek gegaan naar een samenwerking met een partij die de verschillende doelgroepen van Shoestring kan bereiken én activeren. De match tussen Shoestring en de zenders van BrandDeli was hierbij snel gemaakt. Middels de inzet van specifieke zenders bereiken we de avontuurlijke jonge mannen én vrouwen in een specifiek en passend umfeld. Shoestring duikt als het ware ‘in de wereld’ van de doelgroep.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!