Met de benoeming van Eileen Owen Tan zegt LePub Amsterdam zich voor te bereiden op een nieuw hoofdstuk in merktransformatie. Owen Tan brengt uitgebreide ervaring mee op het gebied van media, martech en contentstrategie, opgedaan in zowel de Amerikaanse als Europese markten. In haar nieuwe rol zal ze zich richten op het stimuleren van innovatie, het versterken van samenwerking binnen het team en het leveren van impactvolle oplossingen voor klanten.
Volgens Bruno Bertelli, global ceo van LePub en chief creative officer van Publicis Worldwide, markeert de komst van Owen Tan een belangrijke stap voor LePub Amsterdam: ‘Haar leiderschap en uitgebreide kennis van de branche zullen het bureau verder laten groeien en zich laten ontwikkelen in een markt die voortdurend verandert.’
Owen Tan zelf ziet het als haar missie om het team van strategen, creatieven en productontwikkelaars verder te ondersteunen bij het ontwikkelen van oplossingen die meetbare resultaten opleveren voor klanten.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!