Om meer mensen te motiveren Tikkie te gebruiken, ontwikkelde RLVNT de campagne: ‘Met Tikkie blijft het feest!’
Bij Tikkie - onderdeel van ABN Amro - hoef je geen IBAN’s meer uit te wisselen, het werkt met elke bank en je vraagt gemakkelijk je geld terug via je mobiel. De app speelt ook in op de emotie, 'want met Tikkie worden memorabele momenten die je samen beleeft niet meer verstoord door een rekening die je hebt voorgeschoten'.
In alle uitingen komen drie elementen terug: 1. het moment, 2. de reden waarom Tikkie iets voor jou is en 3. het gevoel dat je krijgt wanneer je met Tikkie je geld terugkrijgt. De campagne mocht dan ook een tikkie overdreven.
Credits
Strategie: Leila de Zwart & Jurgen Retra
Creatie: Imre Engbers & Mark Veldhuizen van Zanten
Projectmanagement: Karen Dresch
Videoproductie: Made.For.Digital
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!