Overslaan en naar de inhoud gaan

Nihom en Vening managing directors ACHTUNG!mcgarrybowen

Oprichter Dick Buschman maakt stap naar board van Denstu Aegis Network Nederland.
Boris Nihom Sven Vening
Boris Nihom Sven Vening

Per 1 augustus is de dagelijkse leiding van Achtung!mcgarrybowen & Kraftwerk linked by Isobar in handen van managing directors Boris Nihom en Sven Vening. Daarmee volgen ze oprichter Dick Buschman op. Binnen de board van Dentsu Aegis Network Nederland wordt Dick verantwoordelijk voor het creatieve cluster waar Achtung & Kraftwerk deel van uitmaken.

related partner content for mobile comes here

Nihom sloot zich in 2014 als partner en head of strategy aan bij oprichters Dick Buschman en Mervyn ten Dam. Hij stond aan de basis van het digitale bureau Kraftwerk, het label voor digital product design en innovatie.

Sven Vening kwam in 2015 naar het bureau aan de Prins Hendrikkade als account & operations director. In die rol was hij nauw betrokken bij gewonnen pitches voor Pearle, Wehkamp, Videoland en KPN.

De keuze voor twee managing directors is bewust. Nihom: 'Binnen ons bureau gaan denken en doen hand in hand. Bij iedereen overheerst een gevoel van ondernemerschap en ownership over zowel het grote plaatje als de dagelijkse realiteit. Daar sluit deze keuze bij aan. We delen de verantwoordelijkheid voor de business en daarbinnen zorgt Sven voor de delivery en ik voor de strategische visie. Sven en ik hebben aan een half woord genoeg en we hebben dezelfde ideeën over de toekomst van het bedrijf.'

De creatieve leiding blijft in handen van ECD’s Mervyn ten Dam, Mark Muller en Daniel Sytsma (tevens Chief Design Officer voor Isobar EMEA).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in