Nicole Verburg wordt Nima-bestuurslid Digital Marketing & Commerce 

Verburg heeft ruim 20 jaar ervaring in consulting en marketing bij grote merken als Rituals, Nestlé en Red Bull.

Nicole Verburg.
Eigen foto

De ledenraad van Nima, de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales, heeft Nicole Verburg benoemd tot nieuw bestuurslid. Haar benoeming geldt voor drie jaar en vond plaats op voordracht van de Raad van Toezicht. Verburg vormt het bestuur nu samen met voorzitter Kirsten Andres.

Verburg heeft ruim 20 jaar ervaring in consulting en marketing bij grote merken als Rituals, Nestlé en Red Bull. 4 jaar geleden startte zij bij VodafoneZiggo als Director Customer Value Management. Voor het Nima-bestuur zal zij voornamelijk taken en verantwoordelijkheden krijgen die in lijn liggen met haar expertise binnen het commerciële domein, zoals marketingstrategie, rapportage, digitalisering en gepersonaliseerde omnichannel communicatie.  

Digitale transformatie

De Raad van Toezicht is ervan overtuigd dat de ontwikkeling van Nima met haar benoeming in een verdere stroomversnelling wordt gebracht, laat voorzitter Mike Moolenbel weten.

Volgens Verburg staat Nima aan de vooravond van digitale transformatie waarin data een leidende rol gaat spelen, 'zowel binnen de organisatie als binnen het marketingdomein.' 'Ik kijk ernaar uit om als bestuurslid met mijn expertise een bijdrage te leveren aan de digitale transformatie en het versterken van Nima's positie in deze interessante, snel veranderende tijd.'

Lees ookNima juicht over toenemend aantal vrouwelijke Register Marketeers

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie