Net wat veel marketingprofessionals zoeken in een sector waar 'one size fits all' al lang niet meer geldt.
Ontdek hoe je marketingstrategieën kunt afstemmen op verwachtingen en de samenwerking kunt versterken.
'De kracht en impact van jouw marketingpropositie staat of valt met de samenwerking met disciplines buiten marketing', aldus Edwin Velsink.
En een effectieve campagne begint met duidelijke en meetbare doelstellingen. Maar hoe formuleer je die en hoe weet je wat haalbaar is?
De marketeer van de toekomst is volgens De Haan geen operationele kracht, maar een visionair strateeg.
De vakjury over de winnaar in de categorie ‘large’: ‘SNS positioneert zich in het Nederlandse bankenlandschap als “menselijk alternatief”.’
‘Als je werk je hobby is, hoef je nooit te werken.’ Marketeer Van Bommel heeft plezier in zijn werk. Wat is zijn geheim?
Fit for the future zijn betekent dat organisaties de jonge generatie koesteren en een plek geven, volgens marketingprofessional Schiphorst.
De European Marketing Confederation (EMC) maakt acht kanshebbers voor de titel bekend.