Op 1 maart verwelkomde Platform Innovatie in Marketing (Pim) twee nieuwe bestuursleden: Louise Doorn (oprichter en ceo van HelloMaaS) en Martine de Vries (senior manager Markets, Energy & Natural Resources bij KPMG Nederland). Zij zeggen met hun toetreding tot het Pim-bestuur graag te willen bijdragen aan het vergroten van de impact van de marketeer. Bestuurslid Mariëlle van der Zouwen (eigenaar van Eventive), neemt na vier jaar afscheid van het platform.
De nieuwe bestuursleden werden op 1 maart tijdens de Algemene ledenvergadering benoemd. Ze namen ook al deel aan het bouwen van het marketingmanifest, samen met zo’n 50 andere marketeers. Op basis van dit manifest gaat Pim de activiteiten verder inrichten, om samen de rol van marketing te innoveren en betekenisvolle impact te maken.
Nieuwe ideeën
Pim zegt dat Doorn en De Vries beiden 'frisse ideeën' inbrengen voor de activiteiten van Pim. 'Louise zet daarbij graag haar grote internationale netwerk in, Martine heeft onder andere ideeën voor nieuwe werkvormen.' De Vries zegt er wel wat in te zien om in kleinere groepen dieper op onderwerpen in te gaan. 'Bijvoorbeeld door via intervisie een casus te bespreken. Ook de social skills zouden daarbij wat mij betreft meer aan bod mogen komen. Daarmee kunnen we hopelijk ook het netwerk hechter maken.’
Het voltallige PIM-bestuur bestaat per 1 maart 2021 uit:
Alexander van Dam, finance director bij AGU (penningmeester);
Ab Chakai, manager innovatie en strategische partnerships bij Movir;
Aljan de Boer, head of inspiration bij Trendsactive;
Martine de Vries, senior manager Markets, Energy & Natural Resources bij KPMG Nederland;
Louise Doorn, CEO/founder HelloMaas;
Stefan Harzevoort, strateeg & spreker;
Wankie Chan, marketing director EMEA medium business bij Dell Technologies;
Yvonne Nassar, head of marketing & communication bij Van Gogh Museum (voorzitter).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!