Marieke Aarts (32) is aangesteld als de nieuwe managing director van Crocodile Agency in Amsterdam. Ze neemt het stokje over van oprichter Tamara Couperus, die zich gaat richten op 'innovatie, sales en de verdere groei' van het creatieve bureau.
Aarts werkte de laatste 3,5 jaar als head of operations en meest recent managing director bij Jungle Minds. Langer werkte ze voor het Amsterdam Dance Event, van 2010 tot 2019 in verschillende rollen, meest recent als chief operations officer. Dáárvoor was ze actief als hospitality manager bij Buma Cultuur.
Crocodile Agency, opgericht in 2019, werkt voor merken met een specialisatie in generatie Y en Z, zoals Magnum en JBL. Ook was het bureau nauw betrokken bij de marketing en pr rondom The roast of Famke Louise. Crocodile omschrijft zichzelf als creatief bureau dat ‘een gezicht’ (lees: influencers) geeft aan merken, zoals recent te zien was in de campagne van Milka met rapper Snelle. Het bureau heeft zo’n twintig werknemers in dienst.
Tamara Couperus licht toe dat Crocodile 'hard groeit', en voor klanten steeds meer op lange termijn-trajecten werkt, in plaats van op campagnebasis. Deze zogenoemde opschaalfase heeft de juiste begeleiding nodig, aldus Couperus, en Marieke Aarts is volgens haar daarvoor de aangewezen persoon.
Couperus en Aarts kennen elkaar al langer, vult laatstgenoemde aan. 'We hebben jaren geleden de wens naar elkaar uitgesproken eens met elkaar samen te werken. Nu is dat moment aangebroken.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!