Na een samenwerking van 3 jaar kiest de e-tailer ervoor de samenwerking met Affiliate4You te intensiveren.
Jaap Stelwagen, Business Development Manager bij kleertjes.com, zegt over de beslissing: 'Affiliate marketing is een arbeidsintensief traject waarbij de adverteerder en de publisher intens samenwerken. Dit kost veel tijd, dus het liefst doe je zaken met een partij die goed bij je past en die prettig en effectief kan communiceren, naast natuurlijk het produceren van resultaat. Voor ons was dat Affiliate4You,' aldus Jaap Stelwagen.
Rik van Elk, CEO en oprichter Affiliate4You: 'Kleertjes.com begon als eenmanszaak en is op eigen kracht uitgegroeid tot marktleider op gebied van online kinderkleding. Een zelfde groei hebben wij als netwerk ook doorgemaakt en daardoor voelen wij ons extra verbonden met kleertjes.com. We kijken uit naar de toekomst en verwachten samen een aanzienlijke groei door te maken.'
Zowel kleertjes.com en Affiliate4You richten zich op jonge gezinnen als doelgroep.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!