Ine Stultjens wordt marketingdirecteur bij Deli Home

Ze start per 1 september bij de 'digitale timmerfabriek'. Meest recent was Stultjens marketingbaas van Auping.

Ine Stultjens heeft een nieuwe baan

Ine Stultjens is aangesteld als de nieuwe head of marketing van Deli Home, producent en leverancier van bouwmaterialen. Merken die onder deze 'digitale timmerfabriek' vallen zijn onder meer Bruynzeel, Lundia en Skantrae. Het hoofdkantoor van Deli Home is gevestigd in Gorinchem. 

Stultjens, die zich op LinkedIn profileert als 'queen of marketing & comms', gaat per 1 september aan de slag in haar nieuwe rol. 

Stultjens werkte tot april dit jaar als head of marketing & communications bij beddenmerk Auping, waar ze sinds 2016 actief was. In een verder verleden werkte ze in diverse marketingfuncties bij onder meer Nestlé en Innocent Drinks. 

Deli Home zegt in een verklaring met de komst van Stultjens te verwachten 'dé digitale timmerfabriek' van Europa te worden. Stultjens zelf zegt: 'Ik kijk ernaar uit om het ambacht van houtbewerking bij Deli Home te omarmen en door digitale innovaties te zorgen dat 'customized home improvement' voor iedereen de norm wordt.'

Het is niet bekend wie Stultjens bij Auping heeft opgevolgd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie