Buitenreclamebureau Viacom Outdoor toverde samen met H&M het metrostation Beurs in Rotterdam om tot een 'buitendisco'.
De 'Station Domination' maakt onderdeel uit van een advertentiecampagne rond de samenwerking van H&M met Madonna. De metro-aankleding blijft twee weken te bewonderen.
In mei kondigde H&M een langdurige samenwerking aan met de wereldster. Madonna speelt de hoofdrol in de reclamecampagne en ontwikkelde voor het modebedrijf een trainingspak dat vanaf 30 augustus in de winkel ligt.
Viacom Outdoor is twee nachten in de weer geweest om het metrostation Beurs in Rotterdam af te plakken. In totaal is een oppervlakte van 750 m2 volledig voorzien van bestickering.
'Het is voor het eerst in jaren dat een Nederlands station volledig ingezet wordt', aldus Xavier Tilman, marketing director bij Viacom Outdoor: 'Een project als dit levert altijd weer een geweldig spektakel op en wat ons betreft gaan wij dit veel vaker doen!' Eerder dit jaar plaatste Viacom Outdoor al een 100 meter lang H&M-billboard op NS-station Schiphol.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!