De jury heeft de namen van de talenten die in aanmerking komen voor Dutch Marketing Talent of the Year bekendgemaakt:
- Nick Driessen (Vrumona)
- Erica Hahn (Basic Fit)
- Mandy Groenewegen (The Hague & Partners)
- Jeroen Kuppens (Sana Commerce)
- Luuk Venema (ABN Amro)
De Marketing Talent of the Year is dé prijs voor marketingtalent van Nederland. Criteria zijn onder meer dat de talenten een bewezen bijdrage hebben geleverd aan een succesvolle campagne, een visie op het vak hebben en hun case op een originele en creatieve manier presenteren.
De jury bestaat uit:
Susanne van Nierop (Voorzitter, Adformatie)
Dennis Lith (Essent, Voorzitter Marketing Executive Centre)
Erik Hoogenhout (CMS, MEC)
Yvonne Nassar (Rai, voorzitter PIM)
Marc Lamers (Wageningen University)
De winnaar wordt op 26 maart bekengemaakt in het Koninklijk Instituut voor de Tropen in Amsterdam tijdens de uitreiking van de Dutch Marketing Awards 2019 - georganiseerd door NIMA, PIM en Adformatie. Tijdens de avond worden de genomineerden voor Marketeer of the Year - Raymond Cloosterman (Rituals), Michiel Muller (Picnic) en Frank Elion (VGZ) – geinterviewd en presenteert Stefan Harzevoort het PIM Trendrapport.
Op de site van Dutch Marketing Awards is meer informatie over het programma en het reserveren van tickets te vinden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!