Com 2.0? De doelgroep schiet terug...

Een paar dagen achter elkaar nu fenomenen voorbij zien komen die allemaal op hetzelfde duiden: onze klant is niet alleen koning, maar ook zijn eigen celeb-talkshowhost. De ontvangers van communicatieboodschappers zijn zenders geworden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Een rijtje voor ik het knaagje van mijn vraagje met u deel:

  • Alan Moore op E-day: ‘trust based marketing’: Communities . Niet toeteren maar... wat dan?
  • Bijeenkomst Volkskrant: biedt platform aan pedopartij en belandt in felle discussie met eigen ombudsman.
  • : Nederlandse eerste OhMyNews burgernieuwssite (“10.000 ooggetuigen als redacteuren”?).
  • Onderzoek i.o.v. pczapperendende BNR columnist : wordt je pc onze populairste tv-zender? 25% van de respondenten zet zelf filmpjes op het web…

Allemaal webcommunicatie in twee richtingen. In mijn eigen jargon: niet toeteren maar trechteren. Lang geleden voorspeld, en nu gebeurt het onder mijn ogen.

Mijn knaagvraag aan u als commprof luidt:
staat u naar uw gevoel:

  1. te knipperen met uw ogen (mijn lijstje hierboven is totaal nieuw voor u) of
  2. geïnteresseerd langs de zijlijn te kijken of
  3. zijn uw schenen blauw van het meespelen?

Benieuwd naar uw ervaringen...

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie