Overslaan en naar de inhoud gaan

Beter Bed zoekt nieuw mediabureau, MediaCom zegt op

Beter Bed is bezig met een pitch voor een nieuw mediabureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Volgens Beter Bed marketingmanager Karen Kraima pasten de twee ‘niet meer helemaal goed bij elkaar’. 

related partner content for mobile comes here

Kraima: 'Het advies van MediaCom was niet in alle gevallen de meest optimale voor Beter Bed, onder andere door het gewijzigde beleid door Ster. Nadat Beter Bed om meerdere scenario’s heeft gevraagd, is de zendermix uiteindelijk wel geoptimaliseerd.'

Andere visie
CEO Maiko Valentijn van MediaCom zegt: 'Wij hebben de relatie opgezegd, na aantal fantastische jaren samen vinden wij dat de rol die ze een mediabureau toedichten niet in deze tijd past. Wij zien onszelf als strategisch partner en dat zag Beter Bed anders. Het gaat niet om geld.'
 
Hij gaat verder: 'In voorbereiding op het nieuwe trading seizoen rekenen wij altijd uit wat de impact is van het nieuwe beleid op de doelstellingen en investeringen van onze klanten. En onze adviezen zijn er altijd gericht op het best mogelijke resultaat voor onze klanten te realiseren. Hierin maken wij afwegingen om te komen tot het volgens ons beste scenario met de juiste balans in kosten en bereik.'
 
In april moet duidelijk worden welk nieuw bureau Beter Bed kiest.

Beter Bed kwam in januari met de nieuwe campagne 'Op een dag word je wakker en denk je… ik wil een Beter Bed'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in