Overslaan en naar de inhoud gaan

Provamel positioneert zich als ‘positive brand’, met de ‘PRO’ als bewijs

Provamel, een merk dat ontstond onder de vleugels van het Belgische Alpro, richt zich vanaf nu meer op de positiviteit die een…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Provamel, een merk dat ontstond onder de vleugels van het Belgische Alpro, richt zich vanaf nu meer op de positiviteit die een plantaardige levenswijze met zich meebrengt. Dat is volgens het merk, dat sinds 2016 onderdeel uitmaakt van zuivelgigant Danone, namelijk de onderbelichte kant van bewust leven en eten. Provamel: ‘Het gaat niet over compromissen of beperkingen. Onze campagne laat zien hoe bevrijdend het een positieve manier van leven kan zijn.’

related partner content for mobile comes here

Om meer betekenis en bekendheid aan de merknaam te geven, wordt in de campagne vooral de eerste drie karakters daarvan gebruikt, ‘als een mechanisme’. De rationale hierachter? ‘Samen met onze klanten, geloven we in waarden zoals PRO gezondheid, PRO natuur, PRO duurzaamheid, PRO diversiteit, PRO plantaardig, PRO smaak. In een wereld die steeds meer NO is, denken wij PRO’.

De campagne (bureau: KesselsKramer) volgt het nieuwe verpakkingsontwerp van het Belgische bureau Mona Lisa. De campagne wordt voornamelijk online en instore ingezet in heel Europa, met focus op Groot-Brittannië en Duitsland.

Dat het zuivelschap een steeds duurzamere omgeving wordt, bleek deze week ook uit de lancering van

een nieuwe biologische zuivellijn van Campina.

.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in