Overslaan en naar de inhoud gaan

3 veelgevraagde digital functies op dit moment

Dat je wilt bouwen aan je online presence, dat is logisch. Om ervoor te zorgen dat je dit op een efficiënte manier kan doen, wil je…
SchaalX

SchaalX is al 18 jaar specialist in bemiddeling van marketing, communicatie, UX-design en digital professionals voor bedrijfsleven en de publieke sector. Wij staan voor Groeien door Expertise. We helpen mensen en organisaties te groeien: groeien door expertise in het ontwikkelen van talent, groeien door expertise over de arbeidsmarkt, groeien door expertise in marketing, communicatie en digital en groeien door het samenbrengen van mensen.

Lees meer

 

Lees minder
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Online marketeer 
Misschien niet zo verrassend op nummer 1, maar dé online marketeer bestaat niet. Goed om je te realiseren dat online marketing ontzettend breed is en dat je dus alsnog moet bepalen: wat moet mijn online marketeer kunnen? T-shaped is natuurlijk ideaal, maar waar die specifieke focus ligt, dat is afhankelijk van jouw doelen. Wil je je SEO verbeteren, meer traffic naar je website, meer richten op contentmarketing, CRO of op jouw social mediastrategie? Bepaal eerst wat jouw hoofddoel is en pas dan kun je op zoek naar de online marketeer die bij jouw organisatie past. Alle extra ‘poten’ die een kandidaat heeft, zijn dan mooi meegenomen.  
 
Contentmarketeer 
Iemand die goed kan schrijven: voor verschillende doelgroepen, maar ook voor verschillende kanalen. Juist omdat je in deze functie veel schrijft, is het handig dat je kennis hebt van SEO en ook visueel de juiste vertaalslag kan maken (ook videoredactie kan hier onderdeel van zijn). Verder is het niet onbelangrijk dat je begrijpt welke content werkt voor welke social mediakanalen, want die content wordt natuurlijk ook door deze persoon verspreid volgens de contentkalender.  
 
Customer experience specialist   
Dé persoon die de klantreis continu analyseert, optimaliseert en op basis hiervan invulling eraan geeft. De customer experience specialist heb je nodig als jij je online dienstverlening wil blijven verbeteren en klantinzichten wil blijven vertalen naar jouw (omnichannel)strategie. Juist doordat deze persoon zo goed weet waar jouw klanten tegenaan lopen, kan hij of zij ervoor zorgen dat de klantreis wordt verbeterd.  
 
Daarnaast is er natuurlijk nog tal van digital functies waar ook veel vraag naar is: misschien juist wel die functie waar jij naar op zoek bent. Het moge duidelijk zijn dat de zoektocht naar de digital professional begint bij het bepalen van jouw focus, want het schaap met de vijf poten: die zouden we allemaal wel willen hebben.  
 
Over SchaalX  
SchaalX staat voor groeien door expertise en is specialist in search, werving & selectie en interim-bemiddeling van marketing, communicatie en digital professionals, voor zowel vaste banen als interim opdrachten. Van medior tot executive niveau, vanaf drie jaar relevante werkervaring. 
 
*De inhoud van dit artikel is gebaseerd op de aanvragen die organisaties doen bij SchaalX.  
 


 
Over SchaalX  
SchaalX staat voor groeien door expertise en is specialist in search, werving & selectie en interim-bemiddeling van marketing, communicatie en digital professionals, voor zowel vaste banen als interim opdrachten. Van medior tot executive niveau, vanaf drie jaar relevante werkervaring. 
 
*De inhoud van dit artikel is gebaseerd op de aanvragen die organisaties doen bij SchaalX.  
 

 


*De inhoud van dit artikel is gebaseerd op de aanvragen die organisaties doen bij SchaalX.  
 


 

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

SchaalX

SchaalX is al 18 jaar specialist in bemiddeling van marketing, communicatie, UX-design en digital professionals voor bedrijfsleven en de publieke sector. Wij staan voor Groeien door Expertise. We helpen mensen en organisaties te groeien: groeien door expertise in het ontwikkelen van talent, groeien door expertise over de arbeidsmarkt, groeien door expertise in marketing, communicatie en digital en groeien door het samenbrengen van mensen.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in