Overslaan en naar de inhoud gaan

Mineraalwatermerk Chaudfontaine weet celebrity-chef Freek van Noortwijk aan zich te binden

Het merk uit de stal van Coca-Cola kiest voor een nieuwe pay-off: ‘Perfect op smaak’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Chaudfontaine, het mineraalwatermerk van Coca-Cola lanceerde vorig jaar april nog de nieuwe slogan 'Met dank aan de natuur'. Die wordt na krap een jaar alweer van het tableau geschrapt. Chaudfontainte werkt namelijk sinds kort samen met celebrity-chef Freek van Noortwijk, wat ook de aanleiding is voor een nieuwe campagne met de pay-off: ‘Perfect op smaak’. Van een herkenbare voortzetting van de vorige campagne is geen sprake, behalve dan dat de focus ook in de nieuwe campagne op smaak ligt.

related partner content for mobile comes here

Allure
Van Noortwijk is mede-eigenaar van een drietal restaurants, waaronder het vermaarde in Amsterdam gevestigde Restaurant Breda. Van Noortwijk en zijn kompanen verschenen in de documentaire reeks De Nieuwe Garde, binnenkort is hij te zien in de nieuwe serie van het kookprogramma Masterchef. Bovendien wist Van Noortwijk één van de meest begeerde vrouwen van Nederland, Katja Schuurman, te veroveren. Coca-Cola Nederland: ‘Van Noortwijk gelooft in de kwaliteit en de smaak van Chaudfontaine; in Nederland het grootste watermerk in horeca.’

Smaak
Van Noortwijk is – en dat komt niet als verrassing – uitermate lovend over Chaudfontaine. ‘Als chef-kok staat smaak altijd centraal. Smaak vind je ook terug in kwaliteitswater. Daarom ben ik trots dat ik als ambassadeur van Chaudfontaine nu ook dit mineraalwater mag schenken in mijn restaurants.’

Nederland
De campagne met Freek van Noortwijk is speciaal voor de Nederlandse markt ontwikkeld en onderdeel van een geïntegreerd marketingplan, zegt Coca-Cola Nederland. Hieronder valt onder andere een TVC, (zie onderaan), outdoor en klantenactivatie. De campagne werd ontwikkeld door Noise (creatie), productiemaatschappij Omar Perineau Films met regisseur Guy Goossens en fotograaf Sjors Massar.

Nieuwe smaken: Watermeloen & Komkommer
Deze lente komt Chaudfontaine met een nieuwe, frisse smaakvariant: Chaudfontaine Fusion Watermeloen & Komkommer. De nieuwe Chaudfontaine Fusion is een tijdelijke toevoeging op de bestaande Fusion varianten: Citroen, Limoen & Munt en Framboos & Limoen en is vanaf nu verkrijgbaar in de supermarkt.

Deze lente komt Chaudfontaine met een nieuwe, frisse smaakvariant: Chaudfontaine Fusion Watermeloen & Komkommer. De nieuwe Chaudfontaine Fusion is een tijdelijke toevoeging op de bestaande Fusion varianten: Citroen, Limoen & Munt en Framboos & Limoen en is vanaf nu verkrijgbaar in de supermarkt.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Hworld

Hey, thank you very much for the information! Is there a way I can get more info on the matter? So I can make a post on my local university about this? https://uautonoma.cl/ Thank you very much in advance!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in