Alvin de Groot heeft zich als senior creatief aangesloten bij contentmarketingbureau Yune. Hij is afkomstig van GoSpooky, waar hij werkte als concept creative & art director.
De Groot was bij GoSpooky onder meer de creatieve lead op de recente (social) campagnes voor Autodrop, Toto, Malibu, ABN Amro en Tikkie. Eerder werkte hij bij Boomerang.
Creatieve impuls
Pablo van den Berg, managing director bij Yune, zegt met De Groot een van de bekendste social media creatieven van Nederland binnen te halen.
‘Hij is iemand die bovengemiddeld op de hoogte is van wat mensen drijft op social media en past in die zin fantastisch bij onze nieuwe propositie. De Groot is iemand die zorgt voor een directe creatieve impuls bij klanten én collega’s.’
Wetenschap en creativiteit
De Groot zelf vertelt dat hij na drie jaar bij GoSpooky terug wilde naar '360 -gradencampagnes' waar tech een onderdeel van is in plaats van het leading thema.
‘De ambitie van Yune om op basis van wetenschap en creativiteit een mooie campagne neer te zetten, spreekt mij enorm aan. Werken voor een selectie fijne merken is één, maar dat wordt alleen maar beter met een goed team.
Lees ook: Nieuwe propositie Yune: ‘We worden een intelligenter bureau’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!