Ziggo komt met nieuwe campagne en pay off, Enjoy it all

Onderdeel van brede aanscherping merkenbeleid bij VodafoneZiggo.

Ziggo ‘scherpt zijn merk aan’ en komt met een nieuwe campagne en pay off, Enjoy it all. Centraal staat het belang van connectiviteit, de kern van de producten en diensten van Ziggo Het merk laat zien welke mogelijkheden er voor klanten zijn qua entertainment, gemak, comfort en controle.

Wie altijd dacht dat de twee hoofdpersonen uit de Ziggo-commercials twee alleenstaande buurmannen zijn, komt nu bedrogen uit. Ze blijken een heel leven naast elkaar te hebben. 

De kalende Ronald is in de nieuwe commercials een gezinsvader met vrouw en puberende kinderen - hij kijkt nu Formule 1 met zijn zoontje. Daarnaast maken in de komende commercials een nieuwsgierige buurvrouw, vaste pakketbezorger, vrienden en vriendinnen van de kinderen, en opa en oma hun opwachting.

Ziggo wil ermee duidelijk maken mensen samen te brengen en er er voor iedereen te zijn: van sportliefhebbers, bingewatchers, traditionele tv-kijkers en dataslurpers tot buren die helemaal geen tv kijken of nauwelijks data gebruiken.

Komende maandag gaat de eerste aflevering van de nieuwe campagne live. Ziggo speelt daarin  in  op de thuisvakantie die veel Nederlanders dit jaar vieren door de uitbraak van het coronavirus.

De nieuwe campagne en pay off van Ziggo zijn onderdeel van de invoering  over ‘de volle breedte’ van een scherper merkbeleid van VodafoneZiggo. Het voert dit in samenwerking met WPP Go One in, het klantenteam dat werkt op VodafoneZiggo, met daarin mensen van verschillende WPP-bedrijven waaronder Wunderman Thompson.

WPP Go One tekende ook voor de nieuwe campagne vanZiggo.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie