Uitzendbureau YoungCapital haakt in op ‘functie elders’-controverse met buitenreclame-campagne. De campagne is bedacht en ontwikkeld door MediaMonks naar aanleiding van Rutte’s gelekte uitspraken over Omtzigt tijdens de formatie en het daaropvolgende debat van afgelopen donderdag. De uitingen zijn van 3 tot en met 5 april online te zien op de social media-kanalen van het uitzendbureau en op 450 digitale schermen van JCDecauxin Amsterdam, Rotterdam, Haarlem, Almere en Den Haag. Dit zou goed zijn voor ruim vier miljoen impressies.
'Glimlachop straatniveau'
Margriet de Kroon, marketing director van YoungCapital zegt dat een zware politieke kwestie als dit soms vraagt om een beetje lucht. ‘En natuurlijk omdat wij graag iedereen helpen die op zoek is naar een nieuwe job. We konden het niet laten hierop in te haken.’
Jordi van de Bovenkamp, creative director van MediaMonks, voegt daaraan toe: ‘Daar waar het in Nederland nérgens anders meer over gaat dan ‘functie elders’ leek het me logisch om daar vanuit een uitzendbureau op in te haken; daarnaast kunnen we allemaal wel een glimlachop straatniveau gebruiken!’
Lees ook: Daan Roosegaarde en Victor Knaap: ‘Misschien zijn we de architecten van het nieuwe normaal’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!