Overslaan en naar de inhoud gaan

EpilepsieNL verstoort de buitenreclame van Ocean Outdoor

De campagne is de aftrap voor de nieuwe disruptieve koers van de organisatie om fondsen te werven.
EpilepsieNL verstoort de buitenreclame van Ocean Outdoor
EpilepsieNL verstoort de buitenreclame van Ocean Outdoor
EpilepsieNL verstoort de buitenreclame van Ocean Outdoor
EpilepsieNL verstoort de buitenreclame van Ocean Outdoor

EpilepsieNL, de organisatie die onlangs is ontstaan vanuit een samenwerking van het Epilepsiefonds en de Epilepsie Vereniging Nederland, verstoorde gedurende een hele dag 200 digitale buitenreclame-schermen door heel Nederland gedurende de hele dag random verstoord. Volgens EpilepsieNL  zagen ruim 1 miljoen mensen de disruptieve boodschap waarmee de organisatie voelbaar wilde maken wat de 200.000 Nederlanders met epilepsie en hun omgeving dagelijks voelen: dat het de aandoening levens verstoort.

related partner content for mobile comes here

De verstoring werd gevolgd door een oproep om te doneren op de website van EpilepsieNL. Het initiatief was in samenwerking met Ocean Outdoor. Zowel de visuele identiteit van EpilepsieNL is ontwikkeld door Total Design, evenals de strategie en de campagne.

Verstoring van de digitale buitenreclame-borden

EpilepsieNL verstoort de buitenreclame van Ocean Outdoor

Disruptieve samenwerkingen

De samenwerking met Ocean Outdoor is voor EpilepsieNL de aftrap van de campagne ‘Epilepsie verstoort levens’. Met deze campagne wil de vereniging duidelijk maken dat het een nieuwe koers vaart met verschillende disruptieve formats die de verstorende werking van epilepsie op ludieke wijze over de bühne moeten brengen. Joost Wijnhoud, directeur van EpilepsieNL, zegt dat de organisatie net zo disruptief fondsen gaat werven als dat epilepsie de werking van het dagelijks leven verstoort. ’We zoeken daarin nadrukkelijk de samenwerking met bedrijven en mediapartijen die het net als wij graag net even anders doen en openstaan voor onderscheidende partnerships.’

Adverteerders aanmoedigen

Meindert van den Heuvel, directeur van Ocean Outdoor, sluit zich hier bij aan: ‘Wij houden als Ocean Outdoor van disruptieve campagnes en dit verhaal klopt van alle kanten. We moedigen adverteerders en andere mediaplatformen aan om zich hier ook voor open te stellen.’

Lees ook: Epilepsiefonds met Total Design in de tegenaanval

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in