Wayne Parker Kent ontwikkelt positionering en campagne rebranding Ierse uitgever

Independent News and Media wordt in Ierland Mediahuis.

Ierlands grootste uitgever Independent News and Media (INM) gaat verder als Mediahuis, twee jaar na de overname door het Belgische concern. De rebranding van de uitgever gaat samen met een nieuwe positionering en campagne, waarin de tagline ‘Moving Ideas Forward’ de hoofdrol speelt.

Creatief content bureau Wayne Parker Kent bedacht de herpositionering en verzorgde de complete creatie en productie van de campagne. 

Marc Vangeel, ceo van Mediahuis in Ierland: 'INM is een kleine twee jaar onderdeel van Mediahuis en onderging in deze periode een aanzienlijke digitale transformatie. Ook voor de advertentiemarkt ontwikkelden wij nieuwe producten en services.De Irish Independent bestaat al 100 jaar en de Belfast Telegraph al 150 jaar. Deze rebranding is een goed moment om onze b2b positionering nieuw leven in te blazen. Zowel onze moderne aanpak als onze rijke historie willen we koesteren en uitdragen.'

Daan Zoetmulder, managing director van Wayne Parker Kent: ‘Bij deze rebranding kwamen veel van onze expertises en ervaringen samen. In Nederland waren wij al verantwoordelijk voor de rebranding van Telegraaf Media Groep naar Mediahuis.'

Naast onderstaande video ontwikkelde Wayne Parker Kent ook de website, inclusief alle content, waaronder case movies rondom partnerships met onder meer Sky en Laya Health Care. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie