Het Voedingscentrum komt met een crossmediale campagne om Nederlanders met kleine stapjes naar een gezonder eetpatroon te brengen. Onder de naam Eetwissel is het komende jaar op tv, radio en internet aandacht voor gezonder eten. Het verantwoordelijke bureau is Truman.
Met een Eetwissel maken mensen een stapje binnen wat ze nu al eten of drinken, bijvoorbeeld een keer een glas water nemen in plaats van cola. Of iemand kiest een volkorenbroodje in plaats van een wit bolletje. Iedereen kiest zijn eigen wissel, en dat kan elke dag opnieuw.
De boodschap van het Voedingscentrum bij de Eetwissel? Laat je niet gek maken! Grote veranderingen hou je moeilijk vol, zet daarom kleine stapjes richting de Schijf van Vijf.
Credits:
Bureau: Truman
Klant: Het Voedingscentrum
Verantwoordelijk bij klant: Kitty van Wijk, Valérie Klostermann en Wouter Rosekrans
Creatie: Amber Franssen, Paul Hillesum
Strategie: Nadine Komduur, Paul Hillesum
Productie: Leah Zonneveld, Marie-Louise Toetenel
Filmproductie: Sounds Like Film; Jorrit Gerritsen & Arjan Oosterbaan
Regisseur: Amber Franssen
DOP: Jeroen Simons
Sound: Nando Eweg
Edit: Rogier Gerritsen
Fotograaf: Nick van den Berg
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!