Je hebt ze die in het najaar al weten waar ze volgend jaar zomer naartoe gaan, en je hebt ze die daar pas een paar dagen voor vertrek over gaan nadenken.
Reisorganisatie TUI gaat dit soort uitstellers onder druk zetten in een campagne die het samen Wunderman Thompson heeft ontwikkeld. Ze komen deze zomer op de proppen met de TUI Holiday Escape Room: de eerste escaperoom waaruit je pas kunt ontsnappen als je vakantieplannen zijn afgerond.
Puzzels en een koffer
De rode draad is een reiskoffer, die op het einde van het spel gevuld moet zijn. Door het oplossen van puzzels komen deelnemers worden hun reiswensen concreet. Bij elke puzzel moet een beslissing genomen worden, van type vakantie en bestemming tot periode en activiteiten. Alles komt aan bod zodat deelnemers buitenkomen met een gevulde koffer en concrete vakantieplannen. In hun mailbox verschijnt na hun ontsnapping een e-mail met TUI reisvoorstellen die gebaseerd zijn op de items uit hun reiskoffer.
Eén gelukkige deelnemersgroep gaat zelfs aan de haal met een reischeque ter waarde van €2500 om hun reisplannen helemaal definitief te maken. De Holiday Escape Room reist uiteraard rond en doet onder meer Utrecht, Eindhoven en Rotterdam aan. Check de campagnewebsite voor data en locaties.
CREDITS
-
Agency: Wunderman Thompson Antwerp
-
Client: TUI
-
Client contact: Jolien De Tender, Niels Van Veen, Liselotte De Vriendt, Monique Van Loon, Fleur Vanslembrouck
-
Creative Director: Merel Van den Broeck
-
Creative team: Wout Geysen en Tijs Dejonckheere
-
Account Director: Tom Thijs
-
Account team: Sander Van de Wiele
-
Strategy team: Denis Ghys, Alexander Kolenberg
-
Design Director: Sebastien Greffe
-
Design team: Inge Vanhees, Matthias Berghmans, Naomi Banken
-
Motion: Andreas De Ridder
-
Agency producer: Bruno Dejonghe
-
Event production: We Make You Happy
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!