Woensdag, de derde dag van het festival in Cannes. Vertegenwoordigers van Jonge Honden en RA*W voelen Talmon Kochheim van de VEA aan de tand. Wat is het advies van Talmon aan deze jonge marketeers? Hoe halen ze het beste uit het festival? Waarom staat een bezoek aan Cannes gelijk aan een jaar professionele ervaring? Een inspirerend gesprek tussen junior en senior vakgenoten op het strand van de Embassy of Dutch Creativity in Cannes.
De Embassy of Dutch Creativity
De Embassy of Dutch Creativity is dé creatieve handelsmissie van de verzamelde Nederlandse creatieve industrie tijdens het internationale reclamefestival in Cannes. De Embassy heeft als doel om Nederlandse partijen te verbinden aan internationale partners, talenten en media - maar ook aan elkaar. Daarnaast is het doel om Nederlandse creativiteit en ondernemerschap te laten zien aan een internationaal publiek en Nederland te promoten als dé plek voor talent, samenwerking en leidende creatieve ontwikkelingen.
De Embassy of Dutch Creativity is gedurende de festivalweek gevestigd op een prominente plek: Beachclub Long Beach aan Boulevard de la Croisette en ligt daarmee middenin de drukbezochte plekken tijdens het Cannes Lions Festival. De Embassy wordt ondersteund door branche- en beroepsorganisaties zoals ADCN, BVA Bond Van Adverteerders, Dutch Digital Agencies, Dutch Digital Design, DuPho, IAA Nederland, Orange Lions, SAN en VEA en diverse vooraanstaande bureaus, mediapartijen en merken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!