Overslaan en naar de inhoud gaan

Sprite lanceert campagne om keuzestress onder millennials te verminderen

Met persoonlijke verhalen van twintigers die het roer volledig omgooien.
Miniatuurvoorbeeld
© Sprite, Vice
Miniatuurvoorbeeld
© Sprite, Vice

Vice en Sprite starten een contentcampagne om twintigers met keuzestress te helpen. Door in te spelen op de leefwereld van de doelgroep, wil Sprite de merkwaardering onder jonge mensen vergroten.

related partner content for mobile comes here

Van student tot stuntman
Het frisdrankmerk heeft op Vice een pagina gelanceerd met verhalen van twintigers die vertellen hoe ze
omgaan met een overdaad aan keuzes. Een voorbeeld daarvan is het verhaal van Nick Roeten: een student die zijn studie bedrijfskunde afkapte en nu stuntman in Hollywood is.

Met de campagne wil Sprite millenials overtuigen dat de beste keuzes worden gemaakt als je niet te veel piekert over wat anderen ervan vinden. Tim Geelen, brand manager flavours bij Coca-Cola: 'Deze boodschap sluit aan de merkidentiteit van Sprite: 'Born to be fresh' - het is nooit te laat om je leven op eigen, frisse wijze om te gooien.' 

De slogan 'Born to be fresh' is het thema van een langer lopende campagne van Sprite. Dit zijn eerder gelanceerde video's:  

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Verwarde millenilul

Help, ik weet niet wat voor suikerdrankje ik moet kiezen?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in