Sprite lanceert campagne om keuzestress onder millennials te verminderen


Vice en Sprite starten een contentcampagne om twintigers met keuzestress te helpen. Door in te spelen op de leefwereld van de doelgroep, wil Sprite de merkwaardering onder jonge mensen vergroten.
Van student tot stuntman
Het frisdrankmerk heeft op Vice een pagina gelanceerd met verhalen van twintigers die vertellen hoe ze omgaan met een overdaad aan keuzes. Een voorbeeld daarvan is het verhaal van Nick Roeten: een student die zijn studie bedrijfskunde afkapte en nu stuntman in Hollywood is.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet de campagne wil Sprite millenials overtuigen dat de beste keuzes worden gemaakt als je niet te veel piekert over wat anderen ervan vinden. Tim Geelen, brand manager flavours bij Coca-Cola: 'Deze boodschap sluit aan de merkidentiteit van Sprite: 'Born to be fresh' - het is nooit te laat om je leven op eigen, frisse wijze om te gooien.'
De slogan 'Born to be fresh' is het thema van een langer lopende campagne van Sprite. Dit zijn eerder gelanceerde video's:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidHelp, ik weet niet wat voor suikerdrankje ik moet kiezen?