Schiphol start speciale campagne om beveiligers te werven

De campagne loopt in de zomermaanden en richt zich voornamelijk op online kanalen.

Uitsnede van een campagneposter
Afbeelding: aangeleverd

Luchthaven Schiphol start een aparte wervingscampagne voor beveiligers als aanvulling op de al lopende wervingsactiviteiten. Door personeelstekorten is het al weken erg druk tot chaotisch op Schiphol en daarom zoeken de beveiligingsbedrijven die op Schiphol werken, hard naar nieuwe medewerkers. Het motto van de campagne laat er geen misverstand over bestaan: 'We hebben je nodig.'

De campagne komt uit de koker van SteamTalmark, dat onlangs al een korte wervingscampagne voor Schiphol verzorgde. De nieuwe campagne loopt tot september en is zichtbaar op Facebook, Instagram, Snapchat en via digital outdoor in BasicFit-sportscholen. Op digitale radiozenders waaronder Radio 538, Radio Veronica en Sky Radio zijn wervingsreclames te horen. Schiphol ondersteunt de campagne met de webpagina Schiphol.nl/beveiliger die geïnteresseerden van informatie voorziet.

'We hebben nog vele vacatures te vullen'

Esmé Valk, directeur HR Schiphol Group, zegt in een verklaring: 'We zijn al maanden hard aan het werk de bedrijven die diensten leveren op Schiphol te helpen met het werven van extra personeel. Zo ook de beveiligingsbedrijven CTSN, Trigion, G4S, I-Sec en Securitas. Het goede nieuws is dat de bedrijven de laatste weken een forse toename zien in het aantal sollicitaties. We hebben echter nog vele vacatures te vullen. Ik hoop en verwacht dat we met deze campagne veel mensen kunnen verleiden om te solliciteren op een leuke en uitdagende baan als beveiliger op Schiphol en zie er naar uit de komende tijd veel nieuwe collega’s te mogen verwelkomen.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie