De nieuwe single van Williams is onderdeel van een gelijknamige campagne van Felix, onderdeel van het Zwitserse voedingsmiddelenbedrijf Nestlé, die vanaf 25 februari in heel Europa live gaat om het leven van katten te vieren. In deze video treedt de popster op als co-star naast Felix de Kat.
Williams nieuwe stem van Felix
In de video wordt het duo gefilmd terwijl ze zichzelf klaarstomen voor de première van hun co-productie. In de film speelt Williams een rol in de schaduw van Felix, terwijl hij probeert de 'CATchy earworm’ op te nemen met het Metropole orkest.
The cat is out of the bag: ik ben de nieuwe stem van Felix. Ik ben al jarenlang een grote fan van katten. Zo heb ik door de jaren heen talrijke katachtige vrienden gehad en na het bestuderen van hun fascinerende gedrag kan ik met volle overtuiging zeggen: It's Great to Be a Cat, aldus Robbie Williams.
Perfecte match tussen twee eigenzinnige karakters
Het nieuwe nummer van Robbie Williams belicht hoe katten er met allerlei capriolen in slagen het best denkbare leven te leiden, precies zoals Felix. 'Het karakter Felix bestaat al ruim vijftig jaar en heeft zichzelf steeds opnieuw uitgevonden. De combinatie van Robbie en Felix, twee unieke en eigenzinnig karakters die graag entertainen, is een perfecte match en geeft een nieuwe dimensie aan het merk Felix', zegt Floor Sintnicolaas, brandmanager Felix van Nestlé Nederland.
Bekijk de single hieronder:
It's Great To Be a Cat!
Voor de campagne wordt alles uit de kast getrokken. In samenwerking met Talpa enShownieuws wordt op 25 januari om 23:50 een special uitgezonden om aandacht te geven aan de samenwerking tussen Robbie Williams en Felix. Ook op Radio 10 wordt een bijzondere activatie ingezet. Bij ‘Ekdom in de Morgen’ worden in de veelbeluisterde rubriek ‘Raad de kattenplaat’ bekende hits van Robbie Williams ten gehore gebracht door katten, waarmee men kans maakt op felbegeerde kaarten voor de concertreeks van Williams, die op 28 en 29 januari en 13 februari óók in Nederland weer op het podium zal staan.
Credits
Verantwoordelijk Felix: Floor Sintnicolaas
Mediabureau: UM/Thrive
Creatie: FCB Amsterdam
PR: NewsLab
Productiemaatschappij: Sounds Like Film & Grandia’s Army (of love)
Regisseur : Marco Grandia
Executive Producers : Jorrit Gerritsen, Maarten van Hemmen Art Director: Alex Bloom
DOP: Jasper Wolf (N.S.C.)
Fotografie: Roger Neve
PR fotografie: Linda Hastrich
Editor: Martin Heijgelaar @MRTN
Art Department: Jelier & Schaaf
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!