Replay maakt een commercial met actrice Emily Ratajkowski en voetballer Neymar in de hoofdrol. De campagne, gemaakt door 180 Kingsday, moet aantonen hoe flexibel de nieuwste Replay-jeans is.
In de video gaan Neymar en Emily de strijd aan tegen zombies. De zombies dragen een té strakke jeans waardoor ze stijf lopen. Neymar en Emily daarentegen tonen hun vechtkunsten in een elastische Replay ‘Hyperflex+’ (een jeans met een flexibele pasvorm).
De broek is vanaf oktober verkrijgbaar. De lancering gaat gepaard met een wereldwijde campagne die wordt uitgerold in print, outdoor, digitaal en social media.
Credits
Solab - Production Company
Director: Romain Chassaing
1st Assistant Director: Franck Percher
2nd Assistant Director: Nicolas Bergeret
DOP: Nico Poulsson
Producer: Edouard Chassaing
Executive Producer: Maxime Bouyer
Production Designer: Audrey Malecot
Editing
Editor (Final Cut) - Dan Sherwen
Mathematic - Post Production
Grading : Mathieu Caplanne
Supervisor shoot & compositing: Emeric Samier
Post-Producer: Nadège Moreau & Gouna Logan
Post-Production Manager: Sandra Haize
Sound
Nick Smith (Stainless Sound) - Sound Design and Mix
Music
Song title: It's my time/这是我的时间
Performed by The Boom Shot Squad feat. 纹身师WendyNoNo and 裴云帆 JP
Produced by Phat Fabe for the Boom Shot Squad
All instruments by Phat Fabe
Written by Fabian Torsson, Zhang Wenyu, Robert Andre Pei Jonsson
Published by EKKO music rights
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!