Het nieuwe schooljaar begint weer voor honderdduizenden kinderen. Dat gaat nog wel eens hand in hand met een luizenplaag. Prioderm, onderdeel van Mylan Nederland, dat zegt al veertig jaar lang luizen te bestrijden, lanceert daarom een nieuwe merkcampagne: Blunderkapsels. Met de campagne, ontwikkeld door Chunk Creative Agency, wil het antiluizenmerk aantonen dat het ook in de jaren tachtig en negentig alle ‘blunderkapsels’, aangemeten door je vader en moeder, al luisvrij hield.
Blunderkapsels
De campagne grijpt terug op het verleden omdat Prioderm er vanuit gaat dat iedereen wel eens een blunderkapsel heeft gehad dat nu wel als grappig of bizar bestempeld kan worden. Of mislukt omdat moeders de nieuwe coupe zelf had bijgepunt. Onderdeel van de campagne is een ‘doe mee en win’-actie waarbij Nederland via social media wordt opgeroepen om een eigen Blunderkapsel in te sturen om daarmee een professionele fotoshoot te winnen.
Lees ook: Prioderm: quarantaine-kapsels en luizen zijn geen goede combinatie
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!