Part of a Bigger Plan maakt nieuwe campagne Nemo

De nieuwe campagne voor de Week van de Wetenschap laat de onmisbaarheid van wetenschap zien.

Op 2 en 3 oktober vindt er een nieuwe editie van Weekend van de Wetenschap plaats. Dit is een initiatief van Nemo Science Museum in opdracht van het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. Het doel is om Nederlanders een kijkje achter de schermen te geven van diverse organisaties en instellingen in de wetenschap en techniek, zowel online als offline.

Part of a Bigger Plan maakte samen met Nemo de campagne voor het weekend waarin de onmisbaarheid van wetenschap te zien is. In verschillende beelden wordt getoond hoe wetenschap onze levens heeft veranderd en steeds sneller zal veranderen. 

Weekend van de Wetenschap is een gratis festival voor jong en oud met wetenschappers, proefjes en kijkjes in de toekomst. Dit jaar niet alleen op locatie, maar ook online. De slogan is 'Kom kijken wat de wetenschap allemaal kan'.

Credits: 

Opdrachtgever: Meike Moors, Joost van de Weerd & Adriaan Woudstra
Bureau: Part of a Bigger Plan
Regie: Christian Borstlap
Voice over: Pieter Hulst

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie