Kruidvat lanceert campagne: ‘Kruidvat blijft Kruidvat. Door het team van Kruidvat te laten vertellen dat ze er zijn voor Nederland. Ook nu. Juist nu. De commercial, ontwikkeld door DDB toont de medewerkers in diverse functies. Kruidvat zegt dat ze gewoon blijven zoals ze zijn. Met acties en aanbiedingen. 'Precies zoals iederen gewend is.'
'Zoveel mogelijk onszelf blijven'
Als drogisterijketen wil Kruidvat mensen helpen zich gezond en goed te laten voelen. De winkelketen vindt dat dit helemaal nu een belangrijke rol is. Tegelijkertijd staat Kruidvat bekend als voordeeldrogist met lage prijzen en scherpe aanbiedingen. Ook dat blijft belangrijk, volgens de drogist, helemaal nu veel mensen ook de economische gevolgen van de Corona-crisis vrezen en al ondervinden. Toen Kruidvat zich de vraag stelde hoe ze onder deze omstandigheden haar klanten het beste van dienst kon zijn was het antwoord duidelijk: ‘Eigenlijk helpen we mensen het beste, door zo veel mogelijk onszelf te blijven.’
De commercial
Medewerkers uit alle lagen van het bedrijf vertellen hoe zij er alles aan doen om Kruidvat goed bevoorraad, toegankelijk, hulpvaardig en voordelig te houden. Als betiteld vitale beroepsgroep wil Kruidvat met alle medewerkers voor én achter de schermen haar best blijven doen om voor alle inwoners van Nederland klaar te staan. Kruidvat zegt hierover: ‘Een belangrijke maatschappelijke functie waar we trots op zijn.’
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!