NRC komt met campagne 'Scherp oordelen zonder het scherp te zien'

De claim is: wie doordenkt kiest voor de diepgang, nuance en betrouwbaarheid van NRC.

In een wereld waarin steeds vaker een scherp oordeel wordt geveld op basis van vage informatie, wordt het belang van de voor NRC kenmerkende kwaliteitsjournalistiek alleen maar groter. 

Dat is het onderwerp van nieuw werk dat Ceci n’est pas un bureau maakte voor het nieuwsmedium. De campagne is vanaf deze week te zien in zo’n dertien verschillende magazines. De claim is: wie doordenkt kiest voor de diepgang, nuance en betrouwbaarheid van NRC. Deze is gekoppeld aan het aanbod van wat op dit moment de meest populaire abonnementsvorm is: de fysieke krant op zaterdag plus een online-abonnement.

 

Credits
Bureau: Ceci n’est pas un bureau
Opdrachtgever: Mira Pasveer, NRC
Art: Martin Cornelissen, Ceci
Copy: Sikko Gerkema, Ceci
Strategie & account: Gertjan Hafkamp, Ceci

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Sander van Muijen
Nieuwsgierig naar de copy. Mag deze 'scherp', redactie?
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie