Afgelopen tijd is het belang van belangrijk werk duidelijk geworden; werk in de publieke sector, in de zorg, het onderwijs of bij de overheid. Detacheerder Maandag lanceert daarom een campagne die een hommage moet zijn aan dat belangrijke werk. Het merk detacheert de afgelopen dertig jaar al mensen in precies die sectoren. Met de door Dawn ontwikkelde campagne wil de organisatie zichzelf weer krachtig neerzetten: ‘Deze dag is voor iedereen met een belangrijke baan.’
Eerste grote multimediale campagne
In de campagne komen de mensen van Maandag aan het woord, mensen die werken bij gemeenten, scholen of ziekenhuizen, mensen met vitale beroepen zoals afgelopen periode veelvuldig in het nieuws was. Maandag legt uit dat de personen in hun eigen woorden vertellen over hun werk en over de rol die Maandag daarin speelt.
Maandag maakt bekend dat het de eerste grote multimediale campagne is sinds de lancering van het merk meer dan 10 jaar geleden. De campagne is te zien op TV, online, in outdoor en verschijnt op de radio.
'Weer zichtbaar voor de buitenwereld'
Juriaan Seveke, directeur communicatie Maandag over dat het bedrijf weer zichtbaar wil zijn voor de buitenwereld: ‘Dit is een belangrijk moment voor Maandag. We hebben de ambitie om meer mensen enthousiast te krijgen voor de publieke sector. En opdrachtgevers hulp en advies te bieden waar zij dit het hardst nodig hebben. Zo zorgen we voor frisse energie in de publieke sector. En blije mensen. Reden voor ons om juist nu naar buiten te gaan met een totaal geïntegreerde campagne waar onze professionals centraal staan. We worden weer zichtbaar voor de buitenwereld, door de verhalen van onze professionals met belangrijke banen in de publieke sector.’
Lees ook: Triodos Bank roept op tot een reset van de economie in nieuwe campagne [Dawn]
David Snellenberg, founder Dawn legt uit dat de twee organisaties samen al een lange geschiedenis kennen: ‘Maandag was ooit onze allereerste klant en we stonden destijds aan de geboorte van het merk. We zijn dus extra trots dat we nu weer intensief met ze aan de slag zijn gegaan. Samen hebben we een langetermijnstrategie gebouwd en de eerste uitingen komen nu naar buiten. We hebben ervoor gekozen branding leidend te laten zijn. Aangezien veel merken in deze hoek generieke trekken vertonen is het zaak eigen en opvallend te zijn. Daarnaast werkt er bij Maandag fantastisch talent dat centraal staat in onze aanpak.’
Lees ook: Dawn doet lancering Maandag
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!