Overslaan en naar de inhoud gaan

Planet Nine integreert productiestudio Diva World Wide volledig

‘Met een meer centrale regie kunnen we het principe van one-stop efficiënter vormgeven’
Planet Nine neemt productiestudio Diva World Wide volledig over
Planet Nine neemt productiestudio Diva World Wide volledig over
Planet Nine neemt productiestudio Diva World Wide volledig over
Planet Nine neemt productiestudio Diva World Wide volledig over

De Digital Advertising groep Planet Nine consolideert de activiteiten van haar dochteronderneming Diva World Wide volledig. Productiestudio Diva World Wide gaat verder onder de merknaam van Planet Nine.

related partner content for mobile comes here

Planet Nine geeft bedrijfsadvies aan uitgeverijen, bureaus en merken. De organisatie biedt automatiseringmogelijkheden en toepassingen aan die de verkopen moeten optimaliseren. Dit doet het met digitale advertentie technologieën zoals Header Bidding, het Google Marketing Platform (Ad Manager en Ad Exchange) en XANDR.

Moon Discovery en AdSkills

De activiteiten van Diva World Wide sluiten volgens Planet Nine aan bij de bedrijfsvoering en toekomstdoelstellingen. De Bengaalse productiestudio is opgericht door Maarten Roelofs en richt zich op een grotere efficiëntie in de inkoop. De studio wil advertentiekosten voor organisaties verlagen door de postproductie te distribueren over verschillende geografische regio's. Diva World Wide houdt zich bezig met complexere leveringen zoals Dynamic Creative Optimisation.

Planet Nine is twee jaar geleden ontstaan uit de samenvoeging van de activiteiten van Moon Discovery en AdSkills. Door de samenvoeging van de drie verschillende bedrijven in Nederland, Estland en Bangladesh in Planet Nine ontstaat nu één Nederlandse structuur. 

Taco Stomps, managing partner Planet Nine over de samenvoeging: ‘Met een meer centrale regie kunnen we het principe van one-stop efficiënter vormgeven. Ons team is een van de best denkbare ontwikkelaars op het gebied van Dynamic Creative Optimisation, we werken daar gemiddeld parallel aan vijf implementaties in de entertainment, reisorganisaties, FMCG en food.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in