Op uitnodiging van ADCN, BrandDeli en Orange Lions delen de Nederlandse juryleden en Nederlands talent hun inzichten en learnings van het Cannes Lions festival 2018.
Baba Touré, Hammerfest
Baba Touré is managing director en co-founder van Hammerfest. Naar eigen zeggen verkreeg hij nieuwe inzichten door een Zuid-Afrikaanse campagne, waarbij een dramaserie was te volgen via een wel heel onconventioneel kanaal: WhatsApp.
Lidwien Deuss, BrandDeli
Lidwien Deuss is creatief strateeg bij BrandDeli. Jaloersmakend vond ze de SelfieStix-campagne van Pedigree Dentastix. Hierbij kan een Dentastick bovenop een telefoon worden geplaatst, waardoor een hond altijd de camera inkijkt wanneer een selfie wordt gemaakt door het baasje.
ADCN, de club voor creativiteit, deelt in samenwerking met BrandDeli en Orange Lions insights van Cannes Lions, in aanloop naar Cannes Lions - The One That Got Away. Dit event vond plaats op 4 juli in Pathé Tuschinski. Acht Nederlandse juryleden deelden hun insights en favoriete werk en tevens sprak Alex Weller, Marketing Director Europe, Patagonia over sustainable creativity.
http://indianmoverspackers.in/