Nederlandse Loterij is supporter van kansen. Dat is de boodschap in de nieuwe campagne van de Nederlandse Loterij. In de tv-commercial zien we Nederland 'als écht sportland', terwijl de kijker wordt gevraagd: wat is de kans...? De campagne wordt gelanceerd in aanloop naar de Olympische en Paralympische Spelen, die aanstaande vrijdag van start gaat.
In de commercial zien we oude beelden van prestaties van verschillende Nederlandse topsporters, zoals Epke Zonderland, Dafne Schippers en Anton Geesink. Hun prestaties worden steeds gekoppeld aan die ene vraag: wat is de kans...? Dat wij de wereld ontroeren? Dat wij de wereld veroveren? Dat we straks in Parijs geschiedenis schrijven?
Sportgeschiedenis
De Nederlandse Loterij wil maar zeggen: wat de kans ook is, wij geloven erin. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met TBWA\Neboko. Anouk Zink, managing director: 'Wat is de kans dat je zoveel sportgeschiedenis en emotie in één campagne kunt laten zien? We hopen hiermee een eerbetoon aan de sportgeschiedenis van ons land te geven. Want daar zijn we best trots op.'
De campagne wordt uitgerold via televisie, outdoor, radio en online. Ook komt de campagne terug in speciale rubrieken bij tv-programma's als RTL Boulevard, De Oranjezomer en Humberto à Paris en bij Qmusic.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!