TBWA\Neboko ontwikkelde de 360-campagne.
Er zouden nog drie bureaus in de race zijn. Het huidige bureau Selmore zit niet in de pitch.
Onderzoek van de NOS wijst uit dat de gokbedrijven verrast zijn over de redenatie van de Kansspelautoriteit.
Samen werken, samen winnen. Met die boodschap probeert de kansspelaanbieder talent op het snijvlak van technologie en marketing te werven.
Bedrijven mogen geen BN'ers meer inzetten om reclame te maken voor online gokken. Dat heeft de verantwoordelijk minister bepaald.
CMO Studio Côte d’Azur | Vanaf het Festival of Creativity vertelt De Jong hoe hij - samen met TBWA - creatieve learnings ophaalt in Cannes.
Volgens Nederlandse Loterij staat oud-international nog onder contract, diens zaakwaarnemer zegt dat er overeenstemming over ontbinding was.
In de videoserie ‘Achter Oranje’ , een branded content-productie van Nederlandse Loterij en DPG Media, moedigt aanhang TeamNL aan.
Hij komt van DPG Media.