Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland wint 'een halve Leeuw' in Cannes

Op de eerste officiële avond van het Cannes Lions Festival is Netflix Amsterdam in de prijzen gevallen, samen met het Poolse bureau Gong.
Gong - netflix lupin
Gong - netflix lupin

Netflix Amsterdam won de Goud in de categorie Outdoor voor het ‘The Art of Stealing’ voor de serie Lupin. Voor de campagne werd samengewerkt met National Museum Warschau. De campagne draait om het kunstwerk 'Lady with an Ermine' van Leonardo Da Vinci. 

related partner content for mobile comes here

Ook Sizzer en Le Pub Amsterdam vielen in de prijzen in Health & Wellness voor de veelbesproken commercial ‘The Night is Young’ waarin Heineken jongeren opriep zich te vaccineren. Omdat Publicis Milaan hier als inzender staat telt deze Gouden Leeuw niet officieel als prijs voor Nederland.

In de categorieën Print & Publishing, Radio & Audio en Pharma viel Nederland niet in de prijzen.

Dit zijn de vijf Grand Prix die vanavond zijn uitgereikt:

Outdoor

LIQUID BILLBOARD – ADIDAS SWIMWEAR - HAVAS MIDDLE EAST, Dubai

Print & Publishing

THE ELECTIONS EDITION - ANNAHAR NEWSPAPER - IMPACT BBDO, Dubai

Health & Wellness

THE KILLER PACK - MAXX FLASH MOSQUITO REPELLENT COIL - VMLY&R, Mumbai

Radio & Audio

THE UNFILTERED HISTORY TOUR - VICE MEDIA - BRITISH MUSEUM - DENTSU CREATIVE, Bengaluru/ Mumbai / Gurgaon

Pharma

I WILL ALWAYS BE ME - DELL TECHNOLOGIES & INTEL - VMLY&R, New York

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in