Overslaan en naar de inhoud gaan

H&M bouwt EK-campagne rond fotoshoot met Ryan Gravenberch en John Heitinga

Contentmatige aanpak via site, winkels en insta-accounts met de drie-eenheid The past. The future. The fashion.

In de aanloop naar het EK-voetbal komt H&M Nederland met een menswear-campagne met Ryan Gravenberch en John Heitinga, ofwel the future en the past, zoals het modemerk ze omschrijft.

related partner content for mobile comes here

De campagne is gebouwd rond een fotoshoot op Cruyff Court Betondorp in Amsterdam, vooral voor Gravenberch een plek met betekenis. Op dit voetbalcourt, om de hoek van zijn ouderlijk huis, heeft hij tijdens zijn jeugd talloze uren gespeeld. De twee praten naast het poseren voor de foto’s over hun trots, dromen en favoriete kledingstijl.

De videobeelden zijn de komende weken te zien via de Instagram van Heitinga en Gravenberch. De foto’s staan op HM.com en vanaf 7 juni ook in H&M-winkels in Nederland. Dan kunnen H&M-members zich via hun H&m-app of de site ook aanmelden voor een digitale meet & greet.       

Ryan Gravenberch en John Heitinga
Ryan Gravenberch en John Heitinga
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in