H&M bouwt EK-campagne rond fotoshoot met Ryan Gravenberch en John Heitinga 

Contentmatige aanpak via site, winkels en insta-accounts met de drie-eenheid The past. The future. The fashion.

In de aanloop naar het EK-voetbal komt H&M Nederland met een menswear-campagne met Ryan Gravenberch en John Heitinga, ofwel the future en the past, zoals het modemerk ze omschrijft.

De campagne is gebouwd rond een fotoshoot op Cruyff Court Betondorp in Amsterdam, vooral voor Gravenberch een plek met betekenis. Op dit voetbalcourt, om de hoek van zijn ouderlijk huis, heeft hij tijdens zijn jeugd talloze uren gespeeld. De twee praten naast het poseren voor de foto’s over hun trots, dromen en favoriete kledingstijl.

De videobeelden zijn de komende weken te zien via de Instagram van Heitinga en Gravenberch. De foto’s staan op HM.com en vanaf 7 juni ook in H&M-winkels in Nederland. Dan kunnen H&M-members zich via hun H&m-app of de site ook aanmelden voor een digitale meet & greet.       

Ryan Gravenberch en John Heitinga
Ryan Gravenberch en John Heitinga

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie