Wat wil je nu anders dan het comfort van een lekker knus huis?, vraagt Gamma zich af nu we door koude en verplicht thuiswerken weer gedwongen worden binnen te blijven. De bouwmarkt biedt een oplossing, die het in de nieuwe campagne 'Klus het knus' over het voetlicht brengt.
Nu is de gemiddelde Nederlander al behoorlijk doe-het-zelvend de eerste lockdown doorgekomen, in huis maar vooral in de tuin. Toch is er weer wat aan te pakken. Gamma richt zich op de verlichting in huis, traditioneel in deze periode goed voor topverkoop, daarnaast besteedt het 'als grootste verfwinkel van Nederland' aandacht aan meer kleur in de Nederlandse huiskamers.
'Daarnaast zien we dat een goede werkplek voor veel mensen nog een hele uitdaging is', zegt Laurens Miedema, marketing- en communicatiemanager van Gamma . 'Daar kunnen wij bij helpen. Denk aan het isoleren van de zolder, waar je een volwaardig thuiskantoor kunt maken.' Gamma gelooft dat mensen dat zelf kunnen doen, ztelt Miedema: 'Wij willen onze klanten daartoe in staat stellen én aanmoedigen'.
De campagne 'Klus het knus' loopt tot het einde van het jaar. Ze bestaat uit drie thema’s: decoratie, isolatie en verlichting. Bij decoratie gaat het over kleur, gordijnen en een nieuwe vloer: het in huis halen van sfeer.
Miedema: 'Bij isolatie laten we zien hoe je de warmte binnenhoudt. En in de donkere dagen van het jaar gaat het over sfeerverlichting, buitenverlichting en het meest knusse van alles, de kerstboom.'
De actiecampagne is een geïntegreerde samenwerking tussen Wunderman Thompson (strategie, creatie), Hogarth (productie) en Towel (film). De crossmediale campagne bestaat uit TVC’s, online video, socials, display, radio, folders en out of home.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!