G-Star Raw predikt in nieuwe campagne: ‘Nooit opgeven’

Het Nederlandse denimmerk presenteert nieuwe collectie in samenwerking met Zalando. 

G-Star Raw predikt in nieuwe campagne: ‘Nooit opgeven’
The Family Amsterdam

G-Star Raw en Zalando lanceren een zogenoemde data-infused campagne voor een exclusieve G-Star Raw-collectie voor de webwinkel. Het modemerk en het shoppingplatform werken al langer samen als partners omdat Zalando een van de grootste platformen is waar het modemerk wordt verkocht. De campagne, ontwikkeld door The Family Amsterdam, is een metafoor voor de lastige tijden die het momenteel zijn en moet mensen aanmoedigen nooit op te geven, door te gaan en in beweging te blijven. 

G-Star Raw predikt in nieuwe campagne: ‘Nooit opgeven’
G-Star Raw predikt in nieuwe campagne: ‘Nooit opgeven’ The Family

Mentaliteit

Het credo van de campagne sluit volgens het Nederlandse bedrijf perfect aan bij de mentaliteit van het merk. Gwenda van Vliet, cmo van G-Star RAW beaamt:’ We leven in een lastige tijd, maar we laten ons nergens door tegenhouden: Never quit. Een motiverende gedachte, die we hebben weten te vatten in deze campagne.’ 

De commercial: Never quit

G-Star Raw x Zalando - Never Quit

De campagne

The Family Amsterdam vertelt dat tijdens de uitvoering van de campagne intensief is samengewerkt met ZMS, het creatieve team van Zalando, productiemaatschappij Halal en regisseur Salomon Ligthelm.

Joris Kuijpers en Ed van Bennekom van The Family : ‘Het was een flink project waarin we heel snel moesten schakelen. Mede door corona en de dreigende maatregelen was het maar de vraag of we alles geregeld zouden krijgen. Met twee merken met verschillende merkwaarden lukt dat alleen door heel goed samen te werken, naar elkaar te luisteren en met elkaar mee te denken.’ 

De campagne wordt uitgerold in negen landen, met een 360-activatie op Zalando, social content op Youtube, Snapchat, Instagram en Facebook en tv in Nederland.

Lees ook:

Credits

Client: G-Star RAW x Zalando SE

Agency: The Family Amsterdam, ZMS

Client: Gwenda van Vliet, Monique Wesseling

Creatives & Art Direction: Joris Kuijpers, Ed van Bennekom, Poppe van Pelt, Thorsten Grimm, Vivian Schwab

Agency Producer: Bernd Bluhme

Account director: Matthew Fode

Director: Salomon Ligthelm

DOP: Nicolas Loir

Photography: Nick van Tiem

Production: HALAL

EP: Gijs Determeijer, Job Sanders

Producer: Yuka Kambayashi

Production Manager: Lio Dijkman

Service Production: DAWSON Prague

Stylist: Steven Dahlberg

Editor: Govert Janse

Grading: Framestore

Online: Ambassadors

Sound Design: Ambassadors Sound

Music: The Crystal Creative

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie