G-Star Raw en Zalando lanceren een zogenoemde data-infused campagne voor een exclusieve G-Star Raw-collectie voor de webwinkel. Het modemerk en het shoppingplatform werken al langer samen als partners omdat Zalando een van de grootste platformen is waar het modemerk wordt verkocht. De campagne, ontwikkeld door The Family Amsterdam, is een metafoor voor de lastige tijden die het momenteel zijn en moet mensen aanmoedigen nooit op te geven, door te gaan en in beweging te blijven.
Mentaliteit
Het credo van de campagne sluit volgens het Nederlandse bedrijf perfect aan bij de mentaliteit van het merk. Gwenda van Vliet, cmo van G-Star RAW beaamt:’ We leven in een lastige tijd, maar we laten ons nergens door tegenhouden: Never quit. Een motiverende gedachte, die we hebben weten te vatten in deze campagne.’
De commercial: Never quit
De campagne
The Family Amsterdam vertelt dat tijdens de uitvoering van de campagne intensief is samengewerkt met ZMS, het creatieve team van Zalando, productiemaatschappij Halal en regisseur Salomon Ligthelm.
Joris Kuijpers en Ed van Bennekom van The Family : ‘Het was een flink project waarin we heel snel moesten schakelen. Mede door corona en de dreigende maatregelen was het maar de vraag of we alles geregeld zouden krijgen. Met twee merken met verschillende merkwaarden lukt dat alleen door heel goed samen te werken, naar elkaar te luisteren en met elkaar mee te denken.’
De campagne wordt uitgerold in negen landen, met een 360-activatie op Zalando, social content op Youtube, Snapchat, Instagram en Facebook en tv in Nederland.
Lees ook:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!