Overslaan en naar de inhoud gaan

Praxis presenteert eigen variant van: ‘O dennenboom, o denneboom…’

De bouwmarktketen lanceert zangerige campagne om de aanbieding van de Nordmann-kerstbomen aan te prijzen.
Praxis presenteert eigen variant op: ‘O dennenboom, o denneboom…’
Praxis presenteert eigen variant op: ‘O dennenboom, o denneboom…’
© Alfred International
Praxis presenteert eigen variant op: ‘O dennenboom, o denneboom…’
Praxis presenteert eigen variant op: ‘O dennenboom, o denneboom…’
© Alfred International

Bouwmarktketen Praxis lanceert een campagne, ontwikkeld door Alfred, om de aanbieding van de Nordmann-kerstbomen aan te prijzen. In de commercial is te horen dat de keten een eigen variant heeft ontwikkeld van het bekende kerstliedje: ‘O dennenboom, o denneboom…’ Het lied wordt ten gehore gebracht door een kerstig opgedoft koor dat plaats heeft genomen in een mega-kerstboom. De campagne is door Margriet uitgeroepen tot één van de vijf vrolijkste kerstcampagnes van dit jaar.

related partner content for mobile comes here

Droomboomtool

Naast de de Nordmann geeft de Praxis te kennen ook andere merken kerstbomen aan te bieden. Om de klant te begeleiden de juiste keuze uit het aanbod te maken, heeft het een online een Droomboomtool ontwikkeld waarmee de persoonlijke 'droomkerstboom' uitgezocht kan worden, alvorens naar de winkel te gaan. Praxis zegt dit jaar extra vroeg begonnen te zijn met de campagne, al voor Sinterklaas, om zo het kerstboom-shoppende publiek beter te spreiden. 

De Oh Denneboom-commercial van Praxis

Praxis | Merry Praxis!

De campagne

De campagne wordt uitgerold op tv, met online video en is te horen op de radio. Via online en social advertising wordt het publiek richting de Droomboomtool gezongen.

Lees ook: 

Praxis presenteert eigen variant op: ‘O dennenboom, o denneboom…’
Praxis presenteert eigen variant op: ‘O dennenboom, o denneboom…’ Alfred International

Credits:

Verantwoordelijk bij Praxis: Miranda Smit, Floor Barger

Bureau: Alfred International

Creatie: Rogier Mahieu, Sjors Roovers, Lex Segers

Strategie: Edward van de Ridder

Account: Luke Murphy, Edgar Rijnders

Productiemaatschappij: Freddy

Regisseur: Niels de Kuiper

RTV Director: Vittoria Robijns

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in