Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo-kerstcommercial is lieveling Nederlands publiek

Ook de kerstcommercials van Lidl en Plus worden goed gewaardeerd.
Baby it's cold outside
Baby it's cold outside
© Jumbo
Baby it's cold outside
Baby it's cold outside
© Jumbo

Het hoogste rapportcijfer van het Nederlands publiek is voor de kerstcommercial van Jumbo supermarkten. Dat blijkt uit een consumentenonderzoek onder 260 respondenten (steekproef representatief voor Nederland 18+), dat in samenwerking met Adformatie is uitgevoerd door DVJ Insights. Jumbo krijgt een 7,3, terwijl de runners-up, Lidl en Plus, een 7,1 krijgen. Dit is de ranking:

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Edward Bardoul

Typerend dat Ah bij de consument niet boven de laatste drie uit komt en bij de vakjury in de top 3. Zo gaat het al heel lang. Beetje kleren van de keizer en de keizer in deze is natuurlijk TBWA.
Ik denk hoog tijd voor AH om de Ilse-campagne te heroverwegen.

Ronald Proosdij

Zijn deze cijfers ook aanwezig van voorgaande jaren?

Fritiof Eriksson

Ik vind de kerstcommercial van PLUS echt de mooiste, mijn complimenten hiervoor. Maar tja wie ben ik...

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in