Jumbo-kerstcommercial is lieveling Nederlands publiek
Ook de kerstcommercials van Lidl en Plus worden goed gewaardeerd.
Het hoogste rapportcijfer van het Nederlands publiek is voor de kerstcommercial van Jumbo supermarkten. Dat blijkt uit een consumentenonderzoek onder 260 respondenten (steekproef representatief voor Nederland 18+), dat in samenwerking met Adformatie is uitgevoerd door DVJ Insights. Jumbo krijgt een 7,3, terwijl de runners-up, Lidl en Plus, een 7,1 krijgen. Dit is de ranking:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidTyperend dat Ah bij de consument niet boven de laatste drie uit komt en bij de vakjury in de top 3. Zo gaat het al heel lang. Beetje kleren van de keizer en de keizer in deze is natuurlijk TBWA.
Ik denk hoog tijd voor AH om de Ilse-campagne te heroverwegen.
Zijn deze cijfers ook aanwezig van voorgaande jaren?
Ik vind de kerstcommercial van PLUS echt de mooiste, mijn complimenten hiervoor. Maar tja wie ben ik...