Etos past merkstrategie aan en komt met 'Lang leve je lijf'

Etos wil een actievere rol nemen bij het verbeteren van gezondheid en welzijn van haar consument.

Drogisterijketen Etos heeft een aangescherpte merkstrategie en grijpt het begin van dit jaar aan om hiervan de eerste creatieve uitingen met het grote publiek te delen. In de nieuwe merkaanpak staat het lichaam centraal, wat  wordt onderstreept met de nieuwe merkregel van Etos: Lang leve je Lijf.

Etos wil een actievere rol nemen bij het verbeteren van het welzijn van haar consument. 'Waar je voorheen bij ons terecht kon met ‘wat je vraag ook is’, willen we nu ook pro-actief inspelen op wat er op je pad komt als het gaat om je lichamelijke en geestelijke welzijn', zegt Madelon Altena-Bogers, head of marketing Etos.

De eerste product-campagne die voortvloeit uit de nieuwe strategie is ontwikkeld door Neew en gaat in op manier waarop ons lijf zonlicht omzet naar vitamine D. Etos laat zien hoe je die vitamine D voorraad in stand kan houden - ook als je in de wintermaanden te weinig buiten komt.

Credits
Klant: Etos – Madelon Altena-Bogers, Wilian Hulshof, Inge Ruijgrok
Bureau: Neew
Productie: Holy Fools, Plus one
Regie: Bibian Bingen
 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie